OOR Life

Hublot maakt unieke horloge bij Depeche Mode's 'Memento Mori'

De tijd tikt door, zelfs voor een onverwoestbaar fenomeen als Depeche Mode. Tegenslag en tragedie konden David Gahan en Martin Gore er niet van weerhouden om hun instituut met de Memento Mori-tour toch weer een aantal keren de aardbol rond te slepen. En het moet gezegd: tijdens hun avonden in Amsterdam klonken ze als een klok.

Hoe gepast dat Hublot, het al even illustere Zwitserse horlogemerk, nu een uniek ontwerp heeft gemaakt rond Memento Mori: een schitterend en robuust uurwerk, uiteraard in stemmig zwart, met het doodshoofd uit hun visuals als blikvanger. Maar wees er wel snel bij, want er zijn er maar honderd van gemaakt.

www.hublot.com | €35.400

Deel dit artikel

Meest gelezen artikelen

Gratis vinyl bij een abonnement op <span class="oor">OOR</span> (vanaf 36 euro)!
abo-actie

Gratis vinyl bij een abonnement op OOR (vanaf 36 euro)!

OOR deelt uit! Neem een halfjaar- of jaarabonnement op OOR en kies je vinyl. Met nieuwe lp's van King Of ...
Hit Me Hard And Soft
pop
Billie Eilish

Hit Me Hard And Soft

Hit Me Hard and Soft – waar hebben we dat eerder gehoord? Ik moest zomaar denken aan de titeluitleg van ...
TivoliVredenburg 10 jaar: een terugblik in 10 onvergetelijke shows
jubileum

TivoliVredenburg 10 jaar: een terugblik in 10 onvergetelijke shows

TivoliVredenburg opende tien jaar geleden haar deuren. We vieren het verjaardags­feestje mee met een terugblik in tien memorabele concerten ...

Hublot maakt unieke horloge bij Depeche Mode's 'Memento Mori' | OOR